FANDOM

Tutti Frutti
Tutti.jpg
Tutti w "Godmother: Kombak"
Rodzina Makarone
Pozycja w rodzinie Capo
Występowanie Godmother

Godmother: Kombak

Status Żyje
Aktor Urban
Tutti Frutti - polski gangster włoskiego pochodzenia. Capo rodziny mafijnej Makarone.

Przed akcją seriiEdytuj

Do 16. roku życia przebywał we Włoszech. Wcześniej był wiernym kompanem dona Makarone. Ten, po czterech latach pobytu w Polsce, sprowadził Tuttiego do siebie i postanowił założyć (wraz z nim i Banano Kolano) organizację mafijną.

GodmotherEdytuj

Od samego początku istnienia mafii Makarone był osobistym ochroniarzem Szakarone'a. Przyczynił się do zwerbowania do rodziny Bartolomeo Pierdolamento, którego pobitego - wraz z Banano - odnalazł.

Brał udział w incydencie z akwizytorem, którego to on wpuścił do siedziby rodziny Makarone. Początkowo don planował wykluczyć Tuttiego z rodziny, ale kiedy akwizytor zaproponował rodzinie duńskie piwa - postanowił jedynie zmniejszyć pensje swojego osobistego ochroniarza.
Tf g.jpg

Tutti oraz don Makarone w "Godmother"

To on poinformował telefonicznie Szakarone'a o rozpoczętej vendetcie przez Lukę Zabajone. Chwilę po tym został ogłuszony przez rywala rodziny Makarone. Z opresji ratuje go don, który w bezpośredniej konfrontacji z głową rodziny Zabajone pokonuje go. Po tym starciu Tutti gratuluje donowi ostatecznej wygranej nad przeciwnikiem, choć sekundy później jego zapał studzi pytanie Szakarone'a skierowane do Banano...

Godmother: KombakEdytuj

W sequelu po raz pierwszy widzimy Tuttiego podczas dyskusji z nowym głównym antagonistą - Denisem Dennisem. Ten informuje go o swoich planach przejęcia kontroli nad miastem, w którym aktualnie niepodzielnie rządzi rodzina Makarone.

Dennis za wszelką cenę stara się przekupić osobistego ochroniarza dona na swoją stronę. Tutti sugeruje Szakarone'owi rozpoczęcie odpowiednich działań w kierunku zneutralizowania Dennisa, don jednak te sugestie początkowo ignoruje. Podczas jednej z telefonicznych rozmów z Dennisem zostaje on przyłapany przez dona, jednak głowa rodziny Makarone nie przejmuje się całą sytuacją.

Ostatecznie, po wielu próbach, Frutti przekonuje Szakarone'a, że należy działać. Don przedstawia mu swoje pomysły odnośnie wzmocnienia kontroli nad regionem, tj. sprzedaż jajek, eliminację najważniejszych współpracowników Dennisa oraz infiltrację jego linii. Tutti zostaje przydzielony do tego ostatniego zadania.
Tf gk.jpg

Tutti w finałowej scenie "Godmother: Kombak"

Frutti od początku był wtajemniczony w "internetowy plan" Dennisa (udawanie dziewczyny, którą w Internecie podrywa Bartolomeo Pierdolamento). Zaistniałe okoliczności zaczęły go przygniatać i w pewnym momencie podejmuje on nawet nieudaną próbę samobójczą. Kiedy Bartolomeo udaje się na zaplanowane spotkanie, to Tutti informuje dona o niebezpieczeństwie i dzięki temu dwójka bohaterów rusza na finałowe starcie przeciwko Dennisowi.

Podczas konfrontacji wychodzi na jaw intryga, którą wcześniej ukartowali Tutti wraz z donem. W jej wyniku Tuttiemu udaje się przyłożyć lufę pistoletu do skroni Dennisa, broń jednak odmawia posłuszeństwa i zacina się. Dennis odpycha Tuttiego i przygotowuje się do egzekucji na dwójce bohaterów. Ubiega go jednak Szakarone, który oddaje celny strzał z ukrycia.

CiekawostkiEdytuj

  • W pierwszej części cyklu nie odgrywał znaczącej roli, natomiast w drugiej jest jednym z głównych bohaterów (obok Szakarone'a i Denisa).
  • W języku włoskim "tutti frutti" oznacza "wszystkie owoce".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki