FANDOM

El Granada
Santiagoav
Santiago w "Gran(a)dzie"
Pochodzenie Hiszpania
Poszukiwany za: Morderstwa ze szczególnym okrucieństwem, kradzież gum miętowych
Występowanie Gran(a)da
Status Żyje
Aktor Celu
Santiago „El Granada” Makarone - hiszpański przestępca. Kuzyn dona Makarone.

Przed akcją filmuEdytuj

Jest poszukiwany przez Policję w związku z podejrzeniami o dokonanie kilku morderstw ze szczególnym okrucieństwem oraz kradzież gum miętowych z lokalnego sklepiku na ulicy Krzywej.

Gran(a)daEdytuj

Po dołączeniu do rodziny Makarone Bartolomeo szybko pnie się po kolejnych szczeblach przestępczej hierarchii. Ostatecznie zostaje Consiglierem rodziny, a przy tym zostaje odpowiedzialnym za prowadzenie jej najważniejszych interesów. Chociaż - nadal nie wie, co to jest VAT.

Prowadzi także oficjalny nabór rodziny Makarone, selekcjonując kandydatów spośród chętnych do dołączenia do mafii. Niewykluczone, że to on jest autorem pomysłu o opublikowaniu ogłoszenia nt. naboru do rodziny w lokalnej prasie.
Bp g

Pierdolamento w "Godmother"

W trakcie finałowej konfrontacji z Luką Zabajone, udaje mu się zajść go od tyłu i przyłożyć lufę AK-47 do pleców przeciwnika. Z broni wypadł jednak wcześniej magazynek, czego Bartolomeo nie zauważył. Po chwili Consigliere Makarone pada znokautowany na ziemię. Z opresji ratuje go Szakarone Makarone.

Godmother: KombakEdytuj

Na początku filmu bierze udział w nieudanym napadzie na panią z dziekanatu, wraz z donem Makarone oraz Banano Kolano. Nieco później zostaje - jako jeden z pierwszych w filmie - zaatakowany przez zamaskowaną postać, z którą bez trudu się rozprawia. Po krótkiej strzelaninie zostaje zatrzymany przez przedstawiciela PETA i ukarany mandatem za zabicie trzech mrówek.

Wraz z donem nadal prowadzi mafijne interesy. W trakcie wydarzeń przedstawionych w filmie nawiązuje internetową znajomość z nieznajomą dziewczyną, której wysyła tuziny miłosnych wierszyków i wyznań. Po jakimś czasie umawia się na spotkanie ze swoją wirtualną miłością.
Bp gk

Kadr z filmu "Godmother: Kombak"

Okazuje się jednak, że podawał się za nią Denis Dennis, główny antagonista filmu. Kiedy Bartolomeo dociera na miejsce spotkania, zahacza go Dennis i po chwili dyskusji oddaje w jego kierunku strzał. Pierdolamento pada na ziemię.

Po finałowym starciu Szakarone'a i Tuttiego z Dennisem, don Makarone nawiązuje telefoniczną rozmowę z Bartolomeo. Spotkanie z Dennisem okazało się być celową zagrywką, ukartowaną wcześniej przez dona.

CiekawostkiEdytuj

  • W pierwszej części serii rodzinę Makarone odwiedza łudząco podobny do Bartolomeo akwizytor, który oferuje rodzinie rozmaite używki.
  • W obydwu częściach cyklu staje twarzą w twarz z antagonistami, jednak za każdym razem ponosi porażkę.
  • Termin "pierdolamento" twórcy zapożyczyli z serialu "Świat według Kiepskich".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki