FANDOM

Don Zabajone
Zabajone.jpg
Don Zabajone w "Godmother"
Rodzina Zabajone
Rola w rodzinie Don
Występowanie Godmother
Status Nieznany
Aktor Gangsta
Luka Zabajone - polski gangster włoskiego pochodzenia. Don rodziny mafijnej Zabajone, główny antagonista w filmie "Godmother".

Przed akcją seriiEdytuj

Przybył do Polski prawdopodobnie w tym samym czasie, co don Makarone. Od samego początku był jego rywalem, nieustannie toczyli boje o zdobywanie kolejnych sektorów mafijnego imperium. W regionie znany był z sukcesywnych interesów dotyczących... budek z lodami.

GodmotherEdytuj

Na ekranie pojawia się po raz pierwszy podczas oglądania telewizyjnego reportażu Kingi z Rusi oraz Oliviera Cwaniaka. Narrator wyjaśnia wówczas, kim jest don Zabajone i dlaczego nienawidzi rodziny Makarone.

Pod koniec filmu Tutti Frutti w krótkiej rozmowie telefonicznej informuje dona Makarone o vendetcie, którą podjął zdesperowany Zabajone. Zdobył on moc Neo z "Matriksa" i zaczął po kolei nokautować najważniejszych członków rodziny Makarone. Jego ofiarami stali się wtedy: Tutti, Banano Kolano oraz Bartolomeo Pierdolamento. W końcu na miejsce przybył sam Szakarone Makarone, który był głównym celem Zabajone.
Lz g.jpg

Zabajone w "Godmother"

Don Makarone przyzwał na miejsce SuperMajkela, aby rozprawił się z przeciwnikiem. Ten jednak, po efektownej szarży, wpadł na ścianę, czym znokautował sam siebie. Don zmuszony był zatem samemu stanąć oko w oko z Zabajone. Luka zaczyna wygłaszać pożegnalną mowę w kierunku Makarone, jednak w połowie przemowy upada na ziemię, postrzelony przez Szakarone'a.

W ostatniej scenie filmu okazuje się, że Szakarone strzelał z broni ASG. Nie wiadomo, jak dalej potoczyły się losy Luki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki