FANDOM

Inspektor Ważniak
Wazniak.jpg
Ważniak w "Godmother: Kombak"
Zawód Detektyw
Pracodawca Policja
Występowanie Godmother: Kombak
Status Żyje
Aktor Czyżyk
Inspektor Ważniak - prywatny detektyw działający sporadycznie w imieniu Policji.

Przed akcją seriiEdytuj

Podczas swojej detektywistycznej kariery zapracował sobie na miano jednego z najbardziej leniwych detektywów regionu. Stronił od niebezpiecznych akcji, preferował pracę "za biurkiem".

Godmother: KombakEdytuj

W pewnym momencie pracodawcy Ważniaka nie wytrzymali i obarczyli go niezwykle trudnym zadaniem - pogonią za członkami rodzin mafijnych i kręgów gangsterskich w regionie. W rozmowie z przyjacielem inspektor przedstawia swoją wizję wydarzeń - planuje tworzyć fałszywe raporty z akcji i tym samym awansować na policjanta "wcinającego pączki".

W wywiadzie dla Kingi z Rusi wyraża on przekonanie, że trwająca wojna gangów to wymysł dziennikarzy. Dodaje przy tym, że nie istnieje ktoś taki jak legendarny don Szakarone Makarone, głowa rodziny mafijnej Makarone.

W filmie ukazany jest także sposób postępowania Ważniaka - zamiast ścigać przestępców, preferuje on pijackie wojaże po parkach. Na końcu filmu, po napisach końcowych, zaczepia on dona na przystanku autobusowym z pytaniem: "Co jedzie na komendę?".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki