FANDOM

Denis Dennis
Dennis
Dennis w "Godmother: Kombak"
Gang Gang Dennisa
Pozycja w gangu Lider
Występowanie Godmother: Kombak
Status Nie żyje
Aktor BoA
Denis Dennis - polski gangster, lider Gangu Dennisa. Główny antagonista w filmie "Godmother: Kombak".

Przed akcją filmuEdytuj

Od młodzieńczych lat zajmował się drobnymi występkami przeciwko prawu. Okradał lokalne sklepy oraz rozprowadzał łagodne narkotyki. Dzięki swojej brutalności zyskał sobie niemałe grono zwolenników, co przyczyniło się ostatecznie do założenia przez niego własnego gangu.

Godmother: KombakEdytuj

Tuż po rozwinięciu własnego gangu rozpoczyna proces detronizacji rodziny Makarone. Wysyła zamaskowanych napastników, aby zabili poszczególnych członków tej mafii. Na początku filmu don Makarone, Banano Kolano oraz Bartolomeo Pierdolamento powstrzymują próby zabójstwa wysłanników Dennisa.

Dennis podejmuje próbę zwerbowania do swoich szeregów osobistego ochroniarza Szakarone'a, Tuttiego Frutti. Ten jednak długo się waha i do końca stara się zachować lojalność względem Makarone. Przeciwnik rodziny Szakarone'a na oczach Tuttiego wręcza swojemu człowiekowi bombę, która niedługo po tym eksploduje.

Później Denisowi udaje się zdobyć numer telefonu do Szakarone'a. W krótkiej rozmowie telefonicznej ostrzega on dona, że "jego czas nadchodzi". Szakarone bagatelizuje ten sygnał.
Dd gk

Denis strzela do Bartolomeo

Częścią planu Dennisa odnośnie detronizacji makarone staje się intryga z udziałem Bartolomeo Pierdolamento. Denis podaje się w Internecie za piękną kobietę i doprowadza do umówienia spotkania z Consigliere Makarone. Na miejscu, po krótkiej rozmowie, oddaje strzał z pistoletu do Bartolomeo, który po chwili upada na ziemię.

Chwilę później na miejsce docierają Szakarone Makarone oraz Tutti Frutti, dochodzi do konfrontacji obu liderów grup przestępczych. Dennis, przekonany o zdradzie Tuttiego, przeciąga go na swoją stronę. Tutti jednak celuje w głowę Denisa, ale broń odmawia posłuszeństwa i zacina się. Wtedy rozwścieczony Dennis przygotowuje się do oddania śmiertelnych strzałów w kierunku członków rodziny Makarone. Jednakże sam ginie od niespodziewanego postrzału z rąk Szakarone'a.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki