FANDOM

Banano Kolano
Banano
Banano w "Godmother: Kombak"
Rodzina Makarone
Pozycja w rodzinie Capo
Występowanie Godmother

Godmother: Kombak

Status Żyje
Aktor Muniek
Banano Kolano - polski gangster włoskiego pochodzenia. Capo rodziny mafijnej Makarone.

Przed akcją seriiEdytuj

Do 16. roku życia przebywał we Włoszech. Wcześniej był wiernym kompanem dona Makarone. Ten, po czterech latach pobytu w Polsce, sprowadził Banano do siebie i postanowił założyć (wraz z nim i Tuttim Frutti) organizację mafijną.

GodmotherEdytuj

W rodzinie Makarone od początku odpowiedzialny był za sprawowanie opieki nad rozmaitym sprzętem elektronicznym. Wysyłany był także na różne misje, w tym zabójstwa na zlecenie. To on polecił donowi zwerbowanie Bartolomeo Pierdolamento do rodziny.

Wraz z Szakaronem od początku istnienia mafii brał udział w starciach z rodziną Zabajone. W późniejszym okresie działania rodziny zasugerował donowi zwerbowanie kilku dodatkowych rekrutów, co Szakarone - m.in. za pomocą prasy - uczynił. Załagodził także krótkotrwały konflikt z donem Zordone, mordując dwóch jego
Bk g

Banano w "Godmother"

zmutowanych żołnierzy.

Był pierwszą ofiarą vendetty Luki Zabajone. W jednej ze scen widać, jak znokautowany upada na ziemię. Z opresji ratuje go Szakarone.

Godmother: KombakEdytuj

Na początku filmu bierze udział w nieudanym napadzie na panią z dziekanatu, wraz z donem Makarone oraz Bartolomeo Pierdolamento. Parę dni później zostaje napadnięty wraz z Szakaronem w drodze powrotnej do domu przez zamaskowanych wysłanników Denisa Dennisa. We dwójkę udaje im się jednak zneutralizować agresorów.
Bk gk

Banano w stroju miejskiego asasyna

W filmie wychodzi na jaw jego uzależnienie od wdychania... mąki. Tym samym zaskarbił on sobie olbrzymią popularność na Facebooku, gdzie jego zdjęcia z ubrudzonym od mąki nosem osiągają ponad milion kliknięć "Lubię to!". Wraz z donem planuje akcję infiltracji linii Dennisa oraz wdraża w życie projekt o likwidacji najważniejszych współpracowników rywali.

Pod koniec wydarzeń z filmu dostaje zlecenie odnalezienia zaginionego Tuttiego, które nakazuje mu uczynić don Makarone. Banano przebiera się w miejskiego asasyna i rusza na poszukiwania, te jednak okazują się być nieskuteczne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki